سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 11:22 صبح

اپارتمان مبله 95 متری دو خواب در گاندی روزانه 550 هزار تومان ماهیانه 9.5 میلیون تومان اجاره آپارتمان مبله در تهران

85 متری یک خواب در میدان ونک نوساز روزانه 450 هزار تومان ماهیانه 8.5 میلیون تومان

اپارتمان مبله 55 متری در جردن با تمامی امکانات روزانه 350 هزار تومان

اپارتمان 70 متری دو خواب در میدان ولیعصر با پارکبینگ و ظرفیت 5 نفر روزانه 300 هزار تومان

تجریش 90 متری یک خواب با پارکینگ نوساز روزانه 450هزار تومان ماهیانه 8.5 میلیون تومان

تجریش 140 متر دوخواب لوکس با تمامی امکانات روزانه 600هزار تومان

09109264200:اسدی اجاره آپارتمان مبله در تهران

تمامی واحد ها از 3 روز به بالا اجاره داده میشوند

دریافت تمام مدارک شناسایی طبق دستوراداره اماکن جمهوری اسلامی ایران الزامی میباشد.


دوشنبه 95 آبان 24 , ساعت 9:8 عصر

بسته بندی و جابجا کردن اثاثیه منزل در مناطق مختلف تهران همچون شمال تهران، غرب تهران و شرق تهران و خارج از استان همواره دغدغه تمامی ساکنین این استان بوده و هست. اهمیت این امر زمانی خود را بیشتر نشان می دهد دغدغه بسته بندی اثاثیه منزل را نیز داشته باشیم. امروزه حمل و نقل و بسته بندی اثایه منزل در شهرهای بزرگ به ویژه شهر تهران حائز اهمیت بسیاری است. در همین راستا، تیم خدمات رسانی اتوبار تهران در سه شعبه باربری شمال تهران، باربری غرب تهران و باربری شرق تهران با سال ها تجربه در امر بسته بندی اثاثیه منزل و جابجایی آنها به سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

در این زمینه می توان با مقایسه باربری و اتوبار تهران با سایر باربری ها، به راحتی کیفیت و سرعت خدمت رسانی ما را بیابید. از ویژگی های حائز اهمیت باربری تهران، قیمت پایین تر به نسبت قیمت رایج بازار است. علاوه بر قیمت پایین، استفاده از مناسب ترین تجهیزات در امر بسته بندی اثاثیه منزل، می توان ایناطمینان خاطر را به مشتریان داد تا به بهترین نحو ممکن اثاثیه منزل خود را به اتوبار تهران سپرده تا در کمترین زمان ممکن جابجایی صورت گیرد.

ایمنی وسایل منزل از مهمترین وظایف هر باربری است. باربری تهران با استفاده از بهترین کارتن ها و فیبرها در انواع سایزهای مختلف، امر بسته بندی اثاثیه منزل را بسیار آسان کرده نموده به طوری که مشتریان محترم می توانند هر نوعاثاثیه منزل خود را به باربری تهران بسپارند. همچنین مشتریان محترم می توانند در باب تمیز نگه داشتن اثاثیه منزل خود اطمینان خاطر داشته باشند. این امر در اتوبار تهران به درستی محقق شده زیرا تجهیزات ما بسیار به روز بوده و می توانند هر نوع اثاثیه منزل را به خوبی بسته بندی نمایند.

علاوه بر نحوه بسته بندی، حمل اثاثیه منزل نیز دارای اهمیت فراوان است. باربری تهران با تیمی مجرب و وسایلی ویژه، آماده جابجایی هر نوع بار به نقاط مختلف شرق غرب و شمال تهران است. بنابراین سلامت اثاثیه منزل را در هنگام جابجایی و کیفیت در بسته بندی را از باربری تهران بخواهید.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ